Asteazkena egun berezi bat izan zen Romoko 6. mailako ikasleeentzat. Bilboko Alhondigara joan ziren andereñoarekin, hortxe bertan klasea ematera.
Alhondigara ailegatu zirenean urduri zeuden; jendearen aurrean klasea ematea ez da ohiko gauza bat. Eszenatoki berri horretan haiek oso ongi ezagutzen zituzten eta haientzat ohikoak ziren beste elementu batzuk zeuden: arbela digitala, ordenagailu txikiak, mikroak, … eta batez ere, egunero bezala, Elisabeth andereñoa haiekin zegoen.
Flashak amaitu zirenean klasea hasi zen. Andereñoak bikain azaldu zigun Turismo proiektuaren edukia, aurkezpen honen laguntzaz: Ikasgelan landutakoa, Alhondigan burutuko zituzten jarduerak eta eskolara bueltatzean hurrengo egunetan egingo dutena proiektua bukatzeko.
Orduan bai, bere proiektuarekin jarraitzeko ordua zen. Romoko neska-mutilek lanari ekin zioten: Aldez aurretik sortutako gidoi bati jarraituz, eta “txuletero”-en laguntzat, ahozko testuak sortu zituzten, grabatu zituzten, hobetu zituzten …. Testu horietako bat entzun zuten eta horren balorazioa egin zuten formulario baten kontrol-zerrendaren laguntzaz, guztiok parte hartuz eta emaitzak taldean konpartituz.
Bukatzeko, jarduera osoaren balorazioa egin zuten: zailtasunak, lorpenak, atazan inplikazio-maila, … eta guztiokin konpartitu zuten.
Euskadiko Paraje naturalak PEARLTREES-a
Audacity, Pearltrees, Google Docs, G205 -bere ikasgelako bloga-, Docs-eko galdetegiak…. izan ziren tresnak, baina proiektuen bidezko lanaren markoan txertatuta, elkarrekiko lana eginez eta metodologia inklusiboak erabiliz. Hau da, Alhondigatik irten eta gero, ikasgelan haientzat ohikoa dena. Zorionak neska-mutilak! Aurrera proiektuarekin!
El miércoles fue un día especial para el grupo de 6.E del CEP ROMO de Getxo: Era día de escuela pero en vez de quedarse en clase fueron a la Alhóndiga con su tutora Elisabeth y tuvieron clase allí.
Las actividades que realizaron forman parte de un proyecto de trabajo que están desarrollando estos meses y que su tutora nos explicó con el apoyo de esta presentación: Turismo proiektua.
Cuando los flashes se apagaron comenzó la clase: Produjeron textos orales con la ayuda de guiones y “chuleteros” elaborados y trabajados previamente. Grabaron los textos, los escucharon, los mejoraron y los valoraron con la ayuda de la lista de control del formulario y pusieron en común los resultados de las valoraciones.
Finalmente, valoraron la actividad realizada en la Alhóndiga: dificultades, logros, implicación en la tarea, etc… y compartieron con todos nosotros los resultados.
Euskadiko Paraje naturalak PEARLTREES-a
Audacity, Pearltrees, Google Docs, G205 su blog de aula, formularios de Docs…. fueron las herramientas que allí utilizaron dentro del marco de trabajo por proyectos, usando metodologías inclusivas y participativas y trabajando colaborativamente. Es decir, haciendo lo que para estas chicas y chicos es y seguirá siendo habitual en clase al salir de la Alhóndiga.
Y ahora…¡a seguir con el proyecto!