Alhondigatik irten eta gero… ¡a seguir con el proyecto!

Asteazkena egun berezi bat izan zen Romoko 6. mailako ikasleeentzat. Bilboko Alhondigara joan ziren  andereñoarekin, hortxe bertan klasea ematera.

Alhondigara ailegatu zirenean urduri zeuden; jendearen aurrean klasea ematea ez da ohiko gauza bat. Eszenatoki berri horretan haiek oso ongi ezagutzen zituzten eta haientzat ohikoak ziren beste elementu batzuk zeuden: arbela digitala, ordenagailu txikiak, mikroak, … eta batez ere,  egunero bezala,  Elisabeth andereñoa haiekin zegoen.

Alhondigan 2011ko azaroan

Flashak amaitu zirenean klasea hasi zen. Andereñoak bikain azaldu zigun  Turismo proiektuaren edukia, aurkezpen honen laguntzaz: Ikasgelan landutakoa, Alhondigan burutuko zituzten jarduerak eta eskolara bueltatzean hurrengo egunetan egingo dutena proiektua bukatzeko.

Orduan bai, bere proiektuarekin jarraitzeko ordua zen. Romoko neska-mutilek lanari ekin zioten: Aldez aurretik sortutako gidoi bati jarraituz, eta “txuletero”-en  laguntzat, ahozko testuak sortu zituzten, grabatu zituzten, hobetu zituzten …. Testu horietako bat entzun zuten eta horren balorazioa egin zuten formulario baten kontrol-zerrendaren laguntzaz,  guztiok parte hartuz eta emaitzak taldean  konpartituz.

Bukatzeko, jarduera osoaren balorazioa egin zuten: zailtasunak, lorpenak, atazan inplikazio-maila, … eta guztiokin konpartitu zuten.

 Euskadiko paraje naturalak Euskadiko Paraje naturalak PEARLTREES-a

Audacity, Pearltrees, Google Docs, G205 -bere ikasgelako bloga-, Docs-eko galdetegiak…. izan ziren tresnak, baina proiektuen bidezko lanaren markoan txertatuta, elkarrekiko lana eginez eta metodologia inklusiboak erabiliz. Hau da, Alhondigatik irten eta gero, ikasgelan haientzat ohikoa dena. Zorionak neska-mutilak! Aurrera proiektuarekin!

El miércoles fue un día especial para el grupo de 6.E del CEP ROMO de Getxo:  Era día de escuela pero en vez de quedarse en clase fueron a  la Alhóndiga con su tutora Elisabeth  y tuvieron clase allí.

Las actividades que realizaron forman parte de un proyecto de trabajo que están desarrollando estos meses y que su tutora nos explicó con el apoyo de esta presentación: Turismo proiektua.

Cuando los flashes se apagaron comenzó la clase: Produjeron textos orales con la ayuda de guiones y “chuleteros” elaborados y trabajados previamente. Grabaron los textos, los escucharon, los mejoraron y los valoraron con la ayuda de la lista de control del formulario y pusieron en común los resultados de las valoraciones.

Finalmente, valoraron la actividad realizada en la Alhóndiga: dificultades, logros, implicación en la tarea, etc…  y compartieron con todos nosotros los resultados.

 Euskadiko paraje naturalak Euskadiko Paraje naturalak PEARLTREES-a

Audacity, Pearltrees, Google Docs, G205 su blog de aula, formularios de Docs…. fueron las herramientas que allí utilizaron dentro del marco de trabajo por proyectos, usando metodologías inclusivas y participativas y trabajando colaborativamente. Es decir, haciendo lo que para estas chicas y chicos es y seguirá siendo habitual en clase al salir de la Alhóndiga.

Y ahora…¡a seguir con el proyecto!

alhondigan 3

Utzi iruzkina