Ebaluazio Diagnostikoa 2015

Hezkuntza, Politika eta Kultura Sailak Ebaluazio Diagnostikoa berriro abian jartzea erabaki du. Euskal Autonomia Erkidegoko funts publikoak jasotzen dituzten ikastetxe guztietako Lehen Hezkuntzako 4. mailako eta DBHko 2. mailako ikasle guztiei aplikatuko zaie errolda bidez. Euskal hezkuntza- sistemaren ekintza estrategiko honen lau edizio eginak ditugu eta 2014- 2015 ikasturtean bosgarrena egitera goaz.

E.D. eredu berrian oinarrizko aldaketa batzuk egingo dira:
ED bi zatitan egongo da antolatuta: bata, kanpoko aplikazioa, Hezkuntza Sailaren ardurapean eta, bestea, barneko aplikazioa, ikastetxeak bere gain hartuko duena, eta hor sartuko dira ebaluatutako hiru hizkuntzetan egindako idazmen eta mintzamen probak.
Ingelesezko hizkuntza-komunikaziorako konpetentzia neurtzeko proba bat ere egongo da.
Hirugarren aldiz ebaluatuko da Zientziaren kulturako konpetentzia.
Euskarazko, gaztelaniazko eta ingelesezko Idazmena ikastetxe guztiek ebaluatuko da nahitaez ikasturteko hirugarren hiruhilekoan, eredu komunetatik abiatuta. Gainera, Euskadi mailako emaitzak lortzeko, probak ikastetxeen lagin kontrolatu batean egingo dira.
Mintzamena aplikatzea borondatezkoa izango da ikastetxe bakoitzaren barne aplikazioaren arabera, eredu eta irizpide komunetatik abiatuta.

Ihaz, Ebaluazio Diagnostikoaren txostena eta Hobekuntza Planaren diseinua egiteko beharrezkoa zen dokumentazioa (ISEI-IVEI, Hezkuntza Ikuskaritza eta Berritzegune Nagusiaren weborrietan eskuragai dagoena) Symbaloo tresnaz egindako Webmix batean bildu nuen eta blog honetan aurkeztu nizuen. Orain eguneratu dut material berriak webmix-ean sartuz, eta post honetan eskeini nahi dizuet.

Ebaluazio Diagnostikoa eta Hobekuntza Planaren Webmix-a eguneratuta

EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA 2015

El Departamento de Educación, Política y Cultura ha decidido poner en marcha una nueva edición de la Evaluación de Diagnóstico, aplicada de manera censal a todo el alumnado de 4º de Educación Primaria y de 2º de la ESO en todos los centros sostenidos con fondos públicos del País Vasco. Tras las cuatro ediciones desarrolladas de esta acción estratégica del sistema educativo vasco, en el curso 2014 -2015 se llevará a cabo la quinta edición.

En el nuevo modelo de E.D. hay algunos cambios fundamentales:
Se organizan dos partes en la ED: una aplicación externa, responsabilidad del Departamento de Educación, y una aplicación interna, a cargo del centro, en la que se incluirán las pruebas de expresión escrita y expresión oral en las tres lenguas evaluadas.
– Habrá una prueba que medirá la Competencia en comunicación lingüística en inglés.
– Se volverá a evaluar por tercera vez la Competencia en cultura científica.
La expresión escrita en euskara, castellano e inglés será evaluada obligatoriamente por todos los centros en el tercer trimestre del curso, a partir de modelos comunes; además, con el objetivo de obtener resultados a nivel de Euskadi, se aplicarán estas pruebas a una muestra controlada de centros.
– La expresión oral se aplicará con carácter voluntario en el marco de la aplicación interna del centro, a partir de modelos y criterios comunes.

El año pasado, para facilitar el acceso a la documentación necesaria para trabajar el Informe de Evaluación Diagnóstica y el diseño del Plan de Mejora reuní los recursos necesarios, disponibles en las webs del ISEI-IVEI,  de la Inspección Educativa y  del Berritzegune Nagusia, en un Webmix que  os presenté en este blog, realizado con la herramienta Symbaloo. Ahora lo he actualizado incluyendo la información y los materiales correspondientes a la ED de 2015 y os lo quiero hacer llegar por medio de este post.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s